گاوصندوق  نیکا در همه مدل ها قابلیت استفاده در منزل را دارند و این موضوع کاملا بستگی به نیاز مشتری و فضای در اختیار جهت قرار دادن گاوصندوق دارد.

گاوصندوق های نیکا به چهار دسته تقسیم می شوند

گاوصندوق های تک جداره که شامل گاوصندوق های هتلی گاوصندوق دیواری و گاوصندوق دفنی (قابلیت قرار دادن در زمین)

گاوصندوق های نسوز

گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت

کابینت نسوز فایلینگ

ادامه مطلب...

هرچه زندگی همراه با تکنولوژی پیش می رود، احتمال خطر هم افزایش پیدا می کند؛ برای مثال تا چند سال پیش که دستگاه های برش قوی وجود نداشت، دزدان به راحتی نمی توانستند وارد منزل دارای حفاظ های سخت وارد شوند؛ اما امروزه با استفاده از همین دستگاه های کوچک راحتی همه فلزات را برش داده و وارد منزل شده و هرچه اسباب با ارزش کوچک را هست با خود می برند. این مساله برای اکثر صاحب خانه ها به یک معضل جدی تبدیل شده است؛ اما برای هر مشکلی یک راه حلی وجود دارد. دزدها شاید قادر باشند که هر نوع فلزی را برش دهند؛ ولی در برش بعضی از فلزات توانا نیستند و فقط باید از شاه کلید مخصوص آن استفاده کنند. گاوصندوق از دستگاه ها یی است که دزدها قادر به برش آن نیستند و فقط باید شاه کلید آن را برای باز کردن در اختیار داشته باشند که این هم غیرممکن است.

ادامه مطلب...

یکی از بزرگترین ثروتمندان یهودی در انگلستان زندگی می کرد.  او «رود روتشیلد» نام داشت.

بخاطر ثروت زیادش گاهی وقت ها به دولت انگلستان هم قرض می داد!!!

گاو صندوقی داشت به اندازه یک اتاق و بخش عمده ای از آن مملو بود  از پول، طلا واسناد و املاکش .


ادامه مطلب...
درب خزانه يك درب گاو صندوق است كه از جنس فولاد می باشد دارای يراق آلات محكم وضد برش با ايمني فوق العاده بالا است.
جنس ورق ها از فولاد است. اين درب دارای دوجداره بيروني و داخلي مي باشد كه فضای بين آن را بتن مسلح فرا گرفته است.اين درب ضد حريق بوده وآتش در آن نفوذ نمي كند.هم چنين دارای زبانه هايی قطور از چهار جهت بوده كه درب را در چهار چوب  آن كاملا فيكس مي كند. سيستم ضد سرقتي تعبيه شده در اين محصول امكان هر گونه سرقت را به صفر مي رساند چرا كه به مجرد ورود ضربه به قفل يا رمز و يا ساير يراق آلات  زبانه های شبكه ضد سرقت فعال شده و مانع از باز شدن درب مي شود.
ادامه مطلب...
در چرخه ي توليد گاو صندوق كه بطور كلي تشكيل شده از يك چهار چوب فلزي و يك درب ايمني ، اهميت هر قطعه و قسمت به ميزان نقش آن در امنيت گاوصندوق متفاوت است. اصلي ترين قسمت يك گاوصندوق از لحاظ ايمني، درب آن است. درب گاو صندوق خود شامل قطعات و بخشهاي مختلفي است كه هر قسمت ، نقشي را در ضريب ايمني كل گاوصندوق ايفا مي كنند.
ادامه مطلب...
ادامه مطلب...

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اعتماد مردم را جلوه اقتدار پليس در جامعه خواند و از خانواده ها خواست منازل خود را در تعطیلات بدون محافظت رها نکنند.

ادامه مطلب...

ایام نوروز بهترین زمان برای سارقان خانه است تا براحتی بتوانند با استفاده از خلوتی خیابان‌ها و غیبت صاحبخانه‌ها، دست به سرقت زده و با برداشتن لوازم باارزش مانند طلا، ارز و لوازم الکترونیکی فقط با دو ساعت فعالیت سرقت میلیون‌ها تومان پول به جیب بزنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان در ایام نوروز برای رفتن به سفر و دید و بازدیدهای نوروزی امنیت خانه‌شان است.

ادامه مطلب...
افزودنی‌های بتن زودگیرکننده، موادی هستند که باعث افزایش سرعت آب‌گیری در بتن می‌شوند و بتن زودتر به مقاومت می‌رسد و از جمله معروف‌ترین زودگیرکننده‌ها کلریدسدیم، کربنات سدیم و ترکیبات آلومینات هستند..
ادامه مطلب...
 اگرچه تب خرید دلار به منظور سرمایه‌گذاری اکنون اندکی نسبت در بازار فروکش کرده است؛ این بار باز هم، مردم عادی با سرمایه‌های خرد، ضرر کردند و نتوانستند سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشند.
ادامه مطلب...
تمامی سفارشات در تهران با هماهنگی خریدار در روز ثبت سفارش یا روز بعد ارسال خواهند شد. چنانچه خریدار ساعت یا روز معینی را تعیین نماید کالا طبق درخواست مشتری تحویل خواهد شد.
کلیه مراحل تحویل کالا در تهران توسط پرسنل شرکت انجام می شود و نیازی به نیرو یا کمک از جانب خریدار نمی باشد.
خدمات آموزش و راه اندازی صندوق ها در تهران به هنگام تحویل کالا به صورت رایگان انجام خواهد شد.
سفارشات شهرستان برای صندوق های دیجیتال زیر 25 کیلو توسط تیپاکس ارسال می گردد. هزینه ارسال تا دفتر تیپاکس بر عهده شرکت می باشد. هزینه بین شهری بر عهده خریدار می باشد که به صورت پس کرایه پرداخت می گردد.
سفارشات شهرستان برای صندوق های دیجیتال و غیر دیجیتال بالای 25 کیلو توسط باربری ارسال می گردد.هزینه ارسال تا باربری برای صندوق های دیجیتال بر عهده شرکت می باشد. هزینه بین شهری بر عهده خریدار می باشد که به صورت پس کرایه پرداخت می گردد.
بهترین قیمت بدون قید و شرط، تامین قطعی قطعات، پاسخگویی تلفنی و آموزش همگی توسط صندوق نیکا تضمین میگردد.  تخصص ما فقط گاوصندوق است. حرفه ای خرید کنید.
در صورت وجود هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره تلفنی می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس حاصل نمایید.
02166967125 - 02166967214
با تشكر از انتخابتان مديريت صندوق نیکا
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×